Uskršnja dekoracija od ljuski



Sigurno ćete za Uskrs peći kolače, pa evo ideja kako možete iskoristiti ljuske od jaja i napraviti šareni aranžman.

Obojajte grančice u bijelo.

Dok se grančice suše, operite ljuske i pripiremite boju.

 Ljuske bojate kao što biste bojali i jaja, potopite ih u posudu sa pripremljenom bojom.

Narežite papir na trakice ili možete korisitit već narezan papir za dekoriranje koji kupite u trgovini.

 Uzmite par trakica papira, smotajte ih oko prsta, nanaesite vruće ljepilo na kraj i zalijepite unutar ljuske. Ostatak papira razmotati će se unutar ljuske i napraviti malo gnijezdo.


Na kraju grane stavite u vazu i vrućim ljepilom zalijepite ljuske na njih.
U gnijezda možete dodati piliće, bombone, čokoladna jaja,..što vam se nađe pri ruci ili ih ostaviti praznima. Lijepa su i tako :)


Želim vam Sretan Uskrs :)

Do čitanja!

4 komentara :

  1. Odlična idjea.
    Lp i sretan Uskrs ti želim.
    Martina

    OdgovoriIzbriši
  2. Super ideja. Lepo si je i realizovala...
    Sretan Uskrs.

    OdgovoriIzbriši
  3. super dobro, gdje si kupila bijela jaja? (da sam ih imala Čipka pisanice bi ispale ludo http://fantea.net/blog/?p=2524 )

    fantea.net
    DIY lover & jewelry maker

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, sigurno bi izgledala još ljepše na bijelim jajima, boje su na njima ljepše :) Moja draga svekrva ih je upecala za mene na tržnici :)

      Izbriši

Pišite mi, vesele me vaši komentari :)

 

Keks made Copyright © 2011