Razgovor i tutorial u gostima

Nadam se da ste lijepo proveli Uskršnje blagdane i da ste bez obzira na loše vrijeme pronašli neku zanimaciju i da uživate u slobodnom danu.

Ja sam se odmorila, nagledala filmova, fino naklopala i današnji dan odlučila iskoristiti za pospremanje radne sobe. Ne mislim pritom na čišćenje i pranje, nego više na reorganizaciju i preslagivanje alata, papira i svih ostalih sitnica. Obično dok tako pospremam naiđem i na neke stvari na koje sam potpuno zaboravila pa usput i nešto novo napravim s njima. Rekla bih da je to sve zajedno više ritual i uživancija, nego neko ciljano pospremanje.

Objavila sam na Facebooku, ali nisam pisala na blogu o tome da sam prošli tjedan bila u gostima na riječkom portalu Dom i stil, pa skočite na njihove stranice i pročitajte o čemu smo pričali :)


Za danas sam vam, također na stranicama Dom i stil, pripremila kratki tutorial kako okvir za slike pretvoriti u whiteboard.
Meni se ovakva ploča pokazala vrlo korisna, jer je uvijek na istom mjestu u stanu i ne moram tražiti papiriće na koje sam nešto zapisala, kako se čega sjetim da trebam napraviti tako zapišem, a i kada je prazna je lijep ukras.

Za cijeli tutorial posjetite Dom i stil portal.


Na isti način možete napraviti i ploču za ured, samo uzmite okvir većih dimenzija.

Do čitanja!

Broj komentara: 7 :

  1. Wow. Izgledaš kao da vladaš svemirom :) Go Keksić, go! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. nismo se nikad upoznale a te prvi put vidim, divna si a okvirić-ploča je super

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako lijepo izgledaš, okvir-ploča je super ideja.

    OdgovoriIzbriši

Pišite mi, vesele me vaši komentari :)

 

Keks made Copyright © 2011