Opet London i Country Living sajam

Ovaj sam tjedan provela u Engleskoj prijestolnici. Iako je ovo moj treći posjet Londonu, ovoga puta je baš bilo nekako posebno.

Pretpostavljam da je razlog taj što nisam jurcala da bih stigla vidjeti ono što se mora vidjeti - Big Ben, Tower Bridge, Buckingham Palace,... nego sam imala dvije stvari unaprijed isplanirane, a ostatak sam vremena uglavnom šetala i zadržala se kod onih stvari koje su mi privukle pažnju.

Ono što sam sigurna da mi je uljepšalo boravak je susret s prijateljicom koja živi u Engleskoj i vidimo se obično samo ljeti u Hrvatskoj. To naše druženje u Londonu činilo nam se pomalo nestvarno, bile smo u nekom svom svijetu :)

Njezina kćer Hana trenutno je opčinjena dinosaurima, pa smo zajedno posjetili Natural History Museum kako bi ih vidjela uživo.

Muzeji u Londonu, možete pretpostaviti, nisu ni slični onome što se kod nas zove muzej. Prije svega, svi nacionalni muzeji su besplatni, a kada uđete u jedan imate što raditi cijeli dan.
Puni su interaktivnih sadržaja, priča, edukativnih materijala,... stvarno je doživljaj i ako idete u London stavite barem jedan na svoju listu mjesta koje morate obići.
Ustvari, da ne ispadne da je kod nas sve lošije, moram reći da je Muzej krapinskih neandertalaca na tragu londonskih muzeja, samo naravno u puuuno manjem izdanju. :)

Posebno se trude animirati djecu, tako je recimo u ovom muzeju moguće posuditi explorer kit za djecu - kacigu i ruksak u kojem se nalazi dalekozor, bojice, blok, slikovnica, kutijice sa imitacijama kostiju, kanđa, dlake,..sve da malim istraživačima bude zanimljivije u obilasku. Šteta, nisu imali neko veće izdanje inače bih i ja uzela jedan :)

Druga aktivnost koju sam isplanirala prije puta bio je odlazak na Country Living Fair. Prošlog sam ga puta promašila za par dana, tako da sam bila sretna što se ove godine održavao baš za vrijeme mog boravka u Londonu.

Časopisi su jedna od mojih opsesija, volim ih čitati ili ako su na jeziku koji ne razumijem onda mogu i satima gledati fotografije, stvarno uživam u tome. Oni su jedan od izvora moje inspiracije. Tako je i sa Country Living časopisom, prekrasne fotografije, zanimljivi članci, definitvno mi je jedan od omiljenih.

Mislila sam da ću na sajmu skupiti puno fotografija, da vam mogu prenijeti atmosferu, no nažalost imam ih samo par.
Vlasnika svakog štanda sam prije fotografiranja pitala imaju li što protiv i iako su rekli da nemaju, izraz lica im je govorio suprotno, tako da sam nakon prvih par odustala.
Moram priznati da baš ne razumijem zašto netko ne bi htio da se njegovi radovi fotografiraju, možda misle da će ih netko kopirati, no ionako su im radovi online i dostupni svima, tako da mi to nema smisla.
Kako god, nije mi to sve zajedno bilo ugodno, pa sam aparat spremila u torbu i uživala u obilasku.

Na samom ulasku održavale su se prezentacije i predavanja na temu vrtlarstva i cvjećarstva.  Tu se nisam baš puno zadržavala jer je bila gužva, a i bila sam nestrpljiva vidjeti što sve ima na sajmu :)

Ostatak sajma većinom se sastojao od štandova, a izlagalo se zaista svašta, od odjeće, tkanina, repromaterijala, antikviteta, no najviše su prevladavali dekorativni predmeti za dom, sve naravno handmade. Očekivala sam da će sajam biti puno veći, no svaki je štand bio toliko lijepo uređen i dekoriran da mi je i ovako trebalo par sati da sve obiđem i pregledam.

Jedan od onih prvih štandova koje su mi zapeli za oko i koje sam uspjela fotografirati je Eliza Wray. Prekrasne stvari izrađuju, posebno mi se sviđaju ove ilustracije na zidu, no najslađi je ipak miš u velikoj kutiji za šibice, koji uživo izgleda puuuno ljepše nego na njihovom webu.

Štand sa prekrasnim tkaninama, prekrivačima i jastučnicama Forever England.

I to je nažalost sve od fotografija, ali sam zato uzela puno posjetnica i letaka, tako da ću vam u jednom od idućih postova izdvojiti one koji su mi se posebno svidjeli da skoknete na njihove stranice.

Samo da znate uopće nije bilo jednostavno pored svih tih divnih stvari suzdržavati se da ne odem sa sajma punih vrećica, no stvarno sam bila skromna i kupila samo par sitnica :) Osim što je sve osjetno skuplje nego kod nas, trebala sam misliti i na to da smo stigli s punim koferom i da u njega više ništa ne stane.
Set starih ključeva, metar tkanine kojoj nisam mogla odoljeti i škare za bonsai koje već dugo želim, to su moji suveniri sa sajma :)

Kada se vraća s putovanja, uvijek se donesu neke sitnice prijateljima, pa tako nisam zaboravila niti na vas. Kupila sam jedan primjerak Country Living časopisa više i baš me zanima u čije će sretne ruke otići :)
Ostavite komentar na facebooku i iduću nedjelju objavit ću sretnog dobitnika!
Vrlo rado ću poslati časopis i izvan Hrvatske, tako da svi možete sudjelovati :)

Do čitanja!

Broj komentara: 9 :

1. aaaj, što bih voljela ići tamo! samo ne znam da li bih baš taako skromna bila :)

2. Takva putovanja ostaju u sjećanju zauvijek...

3. Ajmeeee kako divnooo...uživala sam čitajući i osjećala sam se kao da sam tamo s tobom! Ovih nekoliko fotografija mi dovoljno govori o tome kako ti je bilo teško odoljeti da ne kupiš pune torbe svakojakih sitnica...tkanine su mi posebno zapele za oko!
    Divno putovanje!
    Lp

4. Predivno putovanje. Vjerujem da će uvijek ostat u sjećanju i da će ti uvijek mamit osmjeh na lice.
    Lp, Martina

5. već dugo želim vidit London... valjda će mi se želja kad-tad ostvariti, a do tad ti zavidim na putovanju ;)

6. meni samo nije jasno kako si uspila doći nazad s tako malo stvari :)