Novi život kutija za cipele

Neki dan kaže mi susjeda kako pospremaju i da ima par kutija od dječjih cipela, pa ako mi trebaju da će mi ih donjeti. Prvo sam kategorički rekla - ne, jer čvrsto sam odlučila smanjiti moje navike hrčka i zatrpavati si radnu sobu, obzirom da i tako ne stignem to sve pretvoriti u nešto novo.
No onda, nakon točno 30 sekundi razmišljanja, moja odluka se nekako činila radikalna i završilo je na: pa znaš,...  možda bi mi i trebale (tko zna kada ću opet imati priliku dobiti kutije za cipele!) i tako su kutije ipak završile kod mene :)

Da bih samoj sebi dokazala da su mi zaista bile potrebne, dala sam si u zadatak odmah s njima nešto napraviti. Zamislila sam si da ću ih obući u tkaninu, crno bijela kombinacija, možda im izvući pruge bojom, oslikati s nekim geometrijskim likovima,...nešto u skandinavskom stilu. No, za svaki slučaj išla sam pregledati i što imam od većih papira i onda sam ugledala zaboravljeno blago
.
Jednom sam prilikom, prije više od godinu dana, kupila papir za zamatanje sa motivima košuljica negativa našeg kultnog fotografa Toše Dabca, čim sam ga vidjela osvojio me. Volim te vintage predmete i grafike, pa makar bile i samo reprodukcije i odmah sam znala koje će novo ruho imati kutije. Papir je mekan na dodir, tanak, lijepo se lijepi, idealan za decoupage.


Dvije su kutije bile sa klasičnim poklopcem, njih sam odlučila umotati u papir jer se s njime lakše radi, a jedna se dala skroz rastvoriti, pa sam nju odlučila obući u tkaninu. Naravno slijede i upute :)

 Ako imate kutiju koja se da rastvoriti, princip je isti i za rad sa tkaninom i papirom. Namažite je ljepilom i pustite da se osuši, nakon toga stavite odabrani materijal na ljepljivu stranu, prekrijte masnim papirom i zapeglajte bez pare. Toplina pegle rastopit će i ponovo aktivirati ljepilo i materijal će se zalijepiti bez nabora.

 Nakon što se lijepilo opet kratko osušilo, odrežite višak tkanine oko rubova.

Možete ostavljati rub cijelom dužinom, pa ga presavinuti prema unutra, da dobijete lijepši konačni izgled kada složite kutiju.

 Razrežite tkaninu svugdje gdje su utori, da biste mogli kutiju ponovo složiti.

 Za verziju sa papirom, kutiju premažite ljepilom i zalijepite papir, jednostavno.

 Papir možete krojiti tako da svaku stranicu lijepite posebno ili kutiju umotati kao poklon pa na uglovima prerezati i saviti papir prema unutra i sa vanjske strane na dno.
Ovisno o postojećim uzorcima koji su na kutiji i debljini papira u koji umatate, možete i prvo obojati kutiju akrilnom bojom, da se uzorci ne proziru kroz papir.

Na kraju još jednom sve premažite ljepilom izvana, da zaštitie papir, a tako ćete i lakše brisati prašinu s kutija, ako stoje negdje na otvorenom. Za lijepši konačni izgled, možete vanjsko dno i unutrašnjost oblijepit debljim papirom.

 Eto ih na okupu :)

Najljepši detalj bio mi je ova kartica sa napomenom, uputom za razvijenje, pa sam pazila da bude na nekom vidljivom mjestu.

Vintage kutije, za vintage stvarčice. Uz ovakav novi fotografski look odlično bi bilo unutra spremiti obiteljske fotografije, no uz sve ljepilo koje sam koristila nije baš najsigurnije za fotografije. Sjećate se ovog posta o tome kako čuvati stare dokumente i fotografije.

A ove drvene pečate koje vidite na fotografiji ću vam morati predstaviti u jednom postu, oni to zaslužuju :)
Ako ste se odlučili ovoga vikenda na veliko posremanje, nadam se da nećete baciti kutije nego ih pretvoriti u nešto novo i korisno.

Do čitanja!

Broj komentara: 10 :

  1. kutija nikad dosta! stvarno, haha :)
    dezeni su ti odlični, pogotovo ovaj sa Dabčevim rukopisom.
    ovaj trik sa tkaninom i peglom nisam znala, ja se znojila krojeći...
    pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovi pečati su super, pozdrav a ideja s kutijama zanimljiva.

    OdgovoriIzbriši
  3. Volim reciklirati...volim vidjeti kako i što drugi recikliraju!
    Kutije su zakon!!!
    Savršeno odrađeno!
    Lp :)

    OdgovoriIzbriši
  4. kutije su super, a koje lijepilo koristite?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovdje sam konkretno koristila Mod Podge, no može poslužiti bolo koje ljepilo za decoupage.

      Izbriši
  5. prekrasne su kutije , ko "prave" ;)

    OdgovoriIzbriši

Pišite mi, vesele me vaši komentari :)

 

Keks made Copyright © 2011