Mali poklon za vas - privjesnice sa Božićnim motivima



Sve nas vesele pokloni. Mali, veliki, jedan ili više njih, nije bitno, bitno je da znamo da su od srca i birani baš za nas. Zato sam i ja pripremila za vas mali poklon ispod bora :)

Padale su mi na pamet razne ideje što bih mogla napraviti, sašiti nešto, napraviti paketić s potrepštinama za izradu čestitki,...
Sigurna sam da bi vas takvi pokloni razveselili, no onda bi poklon dobila samo jedna osoba ili dvije, a ja sam željela nešto pokloniti svima i tako je odluka pala da dizjaniram privjesnice samo za vas, u rezoluciji spremnoj za ispis i sa tekstom na hrvatskom.



Par praktičnih uputa:

1. dva su dokumenta, možete isprintat onaj koji vam se više sviđa ili oba ako želite. 
Kliknite na ikone niže u postu, da biste preuzeli dokumente.

2. isprintajte ih na printeru u boji. Ako kroz vaš printer može proći i deblji papir, biti će još ljepše.
Ja sam ih printala na 120 gramskom papiru.
Ako nemate kod kuće printer u boji možete odnijeti u fotokopiraonicu i tražiti da vam isprintaju u boji na hamer papiru.
Druga solucija je da potražite tiskaru u vašem susjedstvu koja ima digitalni tisak i želi vam istiskati par primjeraka.

3. prilikom printanja obvezno odaberite A4 format, orijentaciju Portrait i opciju Fit (to Page), na taj način ćete biti sigurni da će se sve isprintati unutar vidljivih margina.  Ako nosite na ispis isto tako napomenite da odaberu opciju Fit.

Nakon što ste privjesnice isprintali, izrežite ih škarama.
Možete ih rezati po sivo označenom rubu, ako vam se više sviđa da imaju bijeli okvir ili ih izrežite tik uz sliku. Pogledajte na donjoj fotografiji oba primjera.



Nakon što ste izrezali sve privjesnice, sa bušilicom za papir probušite rupu i ukrasnom trakom ih privežite na poklone. Ako nemate bušilicu za papir, rupice možete napraviti i iglom, pa odmah provesti konac kroz njih.






Kliknite na onu ikonicu koji dizajn želite preuzeti ili preuzmite oba i isprintajte ih u koliko god primjeraka želite.

Click to download
Click to download


Nadam se da vam se sviđaju i da će uljepšati vaše Božićne poklone. :) 

Do čitanja!

Broj komentara: 12 :

  1. prekrasno ti to napravila,divne su!

    OdgovoriIzbriši
  2. Odgovori
    1. Klara, nadam se da si uspjela. Ako ti se još uvijek neće otvoriti, javi mi se preko kontakt fome, pa ti pošaljem na mail :)

      Izbriši
  3. Hvala puno, prekrasne su!
    Nemam štapač u boji, nemam nikakav, ali ću sačuvati...slutim da ću nabaviti štampač, on je na listi mojih želja.
    Sve najbolje za praznike.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja Vama, draga Snežana, želim sve najljepše i nadam se da će Vam se ostvariti sve želje sa liste :)

      Izbriši
  4. Puno fala, Keks, krasne su! Uz malo mog hekleraja i tvoje etiketice moji ovogodišnji skromni pokloni bit će ko grom! Uživaj u Božiću i svako ti dobro!
    Andreja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Andreja, drago mi je da ti se sviđaju :) Svako dobro i ja tebi želim!

      Izbriši
  5. Hvala puno <3 ispintano i sherano dalje!

    OdgovoriIzbriši

Pišite mi, vesele me vaši komentari :)

 

Keks made Copyright © 2011