A što kada....

Napravite sat i još vam samo preostaje da stavite mehanizam i gotovi ste. A ne! Odnosno, možda u nekoj drugoj priči, u mojoj Sagi o satu radnja ide ovako...

Sjećate se da sam neki dan završila sat i još sam samo trebala pronaći mehanizam koji odgovara, jer je drveni tanjur na kojem sam radila bio malo deblji. I tako se ja danas uputim u NB Hobby po mehanizam, jer sam prije toga provjerila na webu da ima mehanizam dužine 23mm. Dođem u NB, pronađem najduži mehanizam,ali nekako mi se čini da je isti kao onaj koji imam kod kuće, ali piše na njemu 23mm (moj kod kuće je 15 mm). Mjerimo Natalija i ja i stvarno je vijak na mehanizmu 15mm, a piše 23mm. I uglavnom nismo shvatile što je točno 23 mm na tom mehanizmu, moja sestra kaže da je to sigurno mjerio neki muškarac :). (Inače baš nisam tip za ovakve šale i pošalice, ali ova mi je baš smiješna, nadam se da se moja cijela dva vjerna muška čitatelja neće naljutit)

I što sada? U tom trenutku jedino što mi je palo na pamet je, da izdubim rupu u tanjuru u koju ću staviti mehanizam. A kako? Imam kod kuće alat za rezbarenje drveta, no to je bila nemoguća misija. I na kraju, da ne dužim, uzela sam bušilicu i s njom izdubila rupu u tanjuru. Evo kako je to izgledalo...


1. iscrtala sam površinu za bušiti prema satnom mehanizmu
2. bušila i bušila i bušila i ....
3. mehanizam je napokon sjeo da sam ga mogla s druge strane zašarafiti
4. popunila sam rupe kitom za drvo (treba ga nanositi u tanjim slojevima, sušiti sloj po sloj i na kraju obraditi brusnim papirom)
5. obojala sam sve akrilnom bojom

O da,  prije nego što počnete s bilo kakvim zahvatima, provjerite radi li mehanizam. Moj je, na svu sreću radio, provjerila sam kada sam sve "zacementirala".

Na kraju i nije ispalo tako loše. Jel? :)

I evo ga, napokon ima kazaljke i čestitku koja mu, kako bi moj omiljeni stihoklepac rekao, pasent paše.


Sve u svemu, bilo je zabavno. Razvoj situacije i moja ideje podsjetilie su me na jednu moju zgodu sa tapetarskom spužvom, no to ću vam ispričati nekom drugom prilikom.

Broj komentara: 9 :

  1. Ovo se zovu "muke po kreativki"! Ali opet, fenomenalno rješen problem a la Ivana. Ma neće tebe neki prekratki mehanizam (satni) zaustaviti!

    OdgovoriIzbriši
  2. "Saga o satu" = baš divan naslov. Stvarno si puna nepresušnih ideja, a onaj dio o muškim čitateljima posebno mi se sviđa :). Hvala ti, stvarno je prekrasno.

    OdgovoriIzbriši
  3. Treba se znati snaći i svaka čast na zlatnim rukama kojim nije strano ni primiti bušilicu! Inače sam vidjela takve drvene tanjure za satove sa već izdubljenom poleđinom baš za mehanizam i to u Megacoloru, ako ti to išta znači... :)

    OdgovoriIzbriši
  4. :)) Hvala Izzy, sigurno će mi značiti. Jer ovo baš nije neko riješenje :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Važno da je uspjelo!!! Ali znam da nije rješenje za ubuduće, imam isti problem sa keramičkim satovima jer podloga nekad ispadne deblja a nekad tanja... Uglavnom mehanizme naručujem u Tapikeru ZG (uz glinu i sve ostale keramičke sitnice) i nemam problema sa centimetrima (ima ih u različitim varijantama). A sestra je zakon...

    OdgovoriIzbriši
  6. "...andrak me je neki spop'o, uz vas bi se sebi dop'o..." :))) zajednička stvar! :)
    sat izgleda prekrasno... i svaka čast na bušenju i svemu tome...

    OdgovoriIzbriši
  7. Eda, hvala na infu, pogledat ću drugi puta i u Tapikeru. Hvala vam na savjetima, tko bi obišao cijeli grad u potrazi za tim sitnicama, skratile ste mi potragu :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Treba se snać i svaka čast na tome.

    OdgovoriIzbriši

Pišite mi, vesele me vaši komentari :)

 

Keks made Copyright © 2011