Make a wish

Kakav dan...jedva sam dočekala da dođem kući i srušim se u krevet. Odlučila sam da će danas biti jedan od onih dana za punjenje baterija - rano na spavanac (jer za drugo ni nisam) i sutra punom parom opet.

No, naravno morala sam malo škicnuti po svim blogovima prije, da vidim što rade drage kreativke i eto me opet za računalom :) A kada sam već tu, eto onda i čestitke koju sam jučer radila. Vrlo je jednostavna za napraviti, a izgleda totalno efektno.



 Što vam je potrebno: 

1. A5 papir veće gramaže (A5 dobit ćete ako A4 prepolovite na pola) - papir može biti i manje gramaže, no bolji je deblji jer tada čestitka ima svoju formu i lijepo izgleda, ja sam ovdje koristila crni papir od 190 g
2. par listova papira različitih boja
3. pečat s motivom ili porukom koju želite staviti na čestitku
4. ukrasna vrpca
5. tanki flomasteru boji

A5 jednobojni presavinete na pola, to je baza čestitke. Na njega nalijepite šareni papir i obrubite flomasterom da izgleda kao da je prošiveno. Na prelomu A5 papira probušite rupicu na mjestu gdje želite smjestiti ukrasnu traku i provučete traku kroz nju i zavežete. Nalijepite gumbiće. Manji šareni papir iskoristite za manji detalj na koji ćete staviti pečat ili nešto napisati, zalijepite ga na malo veći svjetliji papir da dobije obrub i zalijepite sve zajedno preko vrpce. I to je to! A ono najbolje u svemu je to što za čestitku možete koristit sve što već sigurno imate kod kuće...

Papir - sigurno imate arak bijelog tvrđeg papira (iz nekog bloka, mapa za školu od klinaca i sl.), obojate ga akrilnim bojama, ali na suho, da se ne izvitoperi. Bojati je najbolje spužvicom jer dobijete zanimljive nijanse. Pri bojanju možete koristiti šablone za dobivanje različitih uzoraka. Za šareni papir možete koristiti papir za zamatanje, stvarno ih ima svakakvih - i boja i tekstura.

Ukrasne vrpce - ostale od poklona, špaga (meni vrlo efektna), trake za porubljivanje, vuna,...

Gumbi - tko nema kod kuće barem punu kutiju gumbiju :), ako ništa drugo sigurno ste prilikom zadnje kupovine odjeće dobili uz nju rezervni gumb

Pečati - njih možete kupiti ili se možete poigrati sa jednostavnijim detaljima (srce, kućica, rođendanska svijeća, gumb...) i napraviti ih sami od gumice za brisanje ili recimo od gume (Mosgumi)
Ukoliko vam se neda zezati s pečatima, isprintajte poruku koju želite staviti ili isprintajte cijeli detalj.


Uglavnom, raspored papira, ukrasa, gumbića, trake... ovisi o vama, pustite mašti na volju!

Eto na kraju sam se raspisala, a sada stvarno idem na spavanje.
Laku noć! :)

Broj komentara: 6 :

  1. Lijepo sanjaj! I "make a wish", nadam se da će se ostvariti. Odlična čestitka :))

    OdgovoriIzbriši
  2. :)) da, na to nisam ni pomislila, da bi mogla i poželjeti tu želju. Laku noć i tebi draga Sandra!

    OdgovoriIzbriši
  3. baš je nekako za razmišljat o željama! ;) volim šareno! :) i volim male gumbiće! :) odlično!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. ti gumbici me podsjecaju na male bomboncice...

    OdgovoriIzbriši
  5. obožavam gumbiće....male,velike,šarene :)))....
    ovo je baš slatko:))....
    M...

    OdgovoriIzbriši
  6. Dobro je Željka rekla. Botuni tj. gumbići baš podjsećaju na bombone :) Čestitka mi se jako sviđa.

    OdgovoriIzbriši

Pišite mi, vesele me vaši komentari :)

 

Keks made Copyright © 2011