Gostovanje na Pelješcu




Protekla tri tjedna se u Keks made studiu radilo od ujutro do naveče, tako da je blog malo ispaštao, no zato je svijetlo dana ugledao novi web sa svim informacijama o radionicama. Ako niste već vidjeli objavu na Facebooku, škicnite sada :)
Osim radionica oslikavanja tkanine, tu su i nove radionice na kojima izrađujemo čestitke, eksperimentiramo sa tintama, pečatima i papirima i učimo o bojama i principima dizajna, sve da bi rukotvorine koje izrađujete bile još ljepše.

Bilo bi mi drago kada biste prokomentirali kako vam se sviđaju teme radionica i koja vam je najinteresantnija. Tako ćete mi olakšati planiranje i osmišljavanje budućih radionica :)

Ono što ustvari jedva čekam podijeliti s vama su dojmovi sa nezaboravanog vikenda u Trpnju na Pelješcu. Obzirom da sam držala radionicu u gostima trebala bih ga opisati kao radni vikend, no ja ću ga opisati kao prekrasan vikend odmor i druženje sa predivnim ljudima.

U Trpanj sam se uputila na poziv Tine sa bloga NakiTIĆ. Jednom prilikom kada je doputovala u Zagreb htjela je doći na radionicu, no nažalost (ili na sreću) nije više bilo slobodnih mjesta pa smo nas dvije odlučile organizirati radionicu u Trpnju. Ima li bolje kombinacije, kreativne radionice, putovanje, nova poznanstva i miris mora - sve u jednom. Ja sam za! :)

Tina je jedna divna, vesela osoba i dočekala nas je kao da smo stari prijatelji, zaista smo se osjećali kao da smo kod kuće. Sada kada razmišljam smiješno mi je kako još praktički nismo niti izašli iz auta, a već sam je pitala da mi pokaže svoju radnu sobu koja je puna krpica i šarenih polica, a počasno mjesto ima prelijepi točkasti ormar. Da se mene pitalo, ja sam mogla noćiti i u toj sobi :) Sve faze uređenja sobe i puno ideja potražite kod Tine na blogu.


Na radionici su se svi poznavali, pa je bilo posebno veselo i opušteno.  Prostor nam je ustupila Kulturna udruga Trpanj odma zato im šaljem jedno veliko hvala! Sve fotografije sa radionice možete pogledati u galeriji na Facebooku, ovdje sam izdvojila samo par, da vidite što su kreativke osmislile i napravile.





 Poslijepodne smo proveli šećući uz more. Pelješac je uvijek lijep, no u ovo doba godine je prelijepo jer je sve zeleno, ugodno je za šetati, a zrak je ispunjen mirisima poljskog cvijeća i trava.

 Taj dan se u trpnju održavala 6. Klapska brodetijada, tako da nam je i ostatak poslijepodneva bio ispunjen, izložbom putničkih brodova i večernjim koncertom klapa.







U nedjelju smo krenuli kući i usput prošetali po Orebiću...





 ....i stali u Stonu. Popeli smo se na zidine i na kraju nadoknadili izgubljenu energiju finim ručkom :)



Još uvijek sam pod dojmom koliko mi je bilo lijepo.  Hvala vam drage moje Trpanjke na svemu, nadam se da ste vi uživale na radionici kao što sam ja u cijelom putovanju :)

Do čitanja!


1 komentar :

  1. ;) prošao je vikend što si reko keks!! Prebrzo..... mi bi još tapkale i mackale po onim torbama :))

    OdgovoriIzbriši

Pišite mi, vesele me vaši komentari :)

 

Keks made Copyright © 2011