Čestike za vjenčanje


Vrijeme je vjenčanja, pa da vam pokažem par čestitki koje sam nedavno radila po narudžbi. Ova čestika sa ružama je definitvni hit :)
Kada sam je prvi puta radila, mislim da je prošlo već više od dvije godine, mučilo me to što i kada sam napravila veću kuvertu od onih klasičnih, svejedno nije lijepo sjedala u nju. Zato je sada doživjela redizajn i uz nju napravim kutijicu u obliku kuverte, tako da izgledaju kao originalni, lijepo upakirani poklon. Kako se vama sviđaju?

Kada smo već kod izrade čestitki, ima još slobodnih mjesta na radionici Izrada čestitke u petak 30.05., pa ako ste zainteresirani možete se prijaviti na ovom linku. ;)






 

 
 Do čitanja!


Broj komentara: 5 :

  1. Ovo je jako fora - sviđa mi se! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. joj, divne su! Ne znam što mi je lipše, te čestitke ili kuverte/kutije! Super ideja :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ova čestitka s kutijom s velikim krugovima mi je mrak, koliko cca koštaju takve? Tipa ako se naruči 20 kom.

    OdgovoriIzbriši

Pišite mi, vesele me vaši komentari :)

 

Keks made Copyright © 2011