Hugs, kisses & tutorial

Ovoga puta fotke baš i nisu reprezentativne, no oprostit ćete mi, naime nisam kriva ja nego to što rano pada mrak :) Morati ću promjeniti radne navike i početi cikom zore fotkati.
Mučile su me te loše fotografije, pa sam se ustala cikom zore da napravim nove :) Barem one finalne čestitke. Ovako je već bolje!


Sada kada gledam ovu čestitku, čini mi se da bi bila ljepša bez gornjeg dodatka, samo točke i tekst, no nisam htjela ništa mjenjati u tutorialu, od viška glava ne boli a i možete iskoristiti ovakav ukras za nešto drugo :)
Na bazu čestitke otisnete tekst, ako nemate pečat možete napisati nešto rukom ili ako kroz vaš printer prolazi deblji papir i isprintati.
Sa gumicom na olovci napravite točke sa tintom. Prvo jednu boju, pa drugu.

Izrežite krug od papira i unutar kruga izrežite srce. Obojajte krug tintom koju ste koristili za točke. Naravno ovdje možete i izrezati srce posebno, pa ga zalijepiti na krug. Isto tako ne morate bojati tintom, možete flomasterom, temperama,...ili jednstavno izrezati iz papira u boji. Bojanje tintom je samo način da imate ukras iste boje i nijanse kao što su točke na donjem dijelu.

Izrežite komad papira isti kao što koristite za bazu čestike i odrežite na jednom djelu rubove, tako da dobijete privjesnicu. 
Obojano srce zalijepite na još jedan krug, on će vam služiti kao podloga da možete ispod zalijepiti ljepljivi jastučić, a da se ne prozire kroz srce u sredini.

Zalijepite krug sa srcem na privjesnicu i sve zajedno na čestitku.

Točke ne moraju biti savršeno otisnute, upravo to i je čar rada s pečatima. Iako je matrica ista, svaki otisak je bar malo drugačiji.


Do čitanja!



Broj komentara: 7 :

  1. hugs & kisses tebi draga :)
    preslatka cestitka,i meni je lepsa bez gornjeg dela,ali to je zato sto volim tvoju jednostavnost.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, baš me drži ta jednostavnos u zadnje vrijeme, ne mogu si pomoći :)

      Izbriši
  2. KISS - keep it simple (stupid). Recept koji pali, vidi se iz priloženog. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. meni se sviđa s dodatkom bolje :) Sto ljudi, sto ćudi!
    Predivno radiš s papirom..... ja sam pokušavala par puta igrati se s njime, ali nekako to uvik ispadne šeprtljavo i neuredno. Možda je i stvar u praksi.
    A za ovo sa slikama potpuno razumijem (svaka čast na promjeni radnih navika :).

    P.S. jedno pitanjce - kako napraviš prekrižen tekst?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš tako Tina, ukusi su različiti, a vejrojatno ovisi i o raspoloženju :)
      Što se tiče prekriženog teksta, dok pišeš post gore u tekst editoru imaš gumbić - slova ABC su prekrižena i kada držiš miš preko gumbića piše ti "precrtaj". Nadam se da si pronašla, ako nisi piši mi na mail :)

      Izbriši
  4. Meni je čestitka prelepa i ništa ja tu ne bih menjala :)

    OdgovoriIzbriši

Pišite mi, vesele me vaši komentari :)

 

Keks made Copyright © 2011