Decoupage - ponavljanje gradiva

Već dugo nisam radila sa salvetama i moram priznati da sam malo izašla iz forme...salveta mi se gužvala, u jednom trenutku sam čak krenula cijelu salvetu lijepiti na pločicu, pa sam zadnji čas shvatila što radim i iščupkala samo detalje,...no ne kaže se bez razloga da vježba čini majstora. Nema mi druge nego se ponovo malo baciti na decoupage.
Imam puno ideja, a i kutijice i izrezane pločice čekaju, no nemam baš vremena, pa se sav moj decoupage svodi na narudžbe. 


Dakle moje ponavljanja gradiva:
decoupage sa salvetom.... 



Decoupage sa papirom za scrapbooking...


Do čitanja!
Keks

Broj komentara: 18 :

  1. ne bih rekla da ti treba vezbe,meni ovo izgleda sjajno!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Preslatko! Kakva vježba, ti si maherica! Obožavam ovu žabastu salveticu! Premedeno!!!
    P.S. ovo drveno malo slatko čudo gore pokraj pločice je žabica bažica? Gdje si ju kupila? Trebam žabica bažica :-)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Izgleda ljepo. I uzorki na salvetama su slatki.
    Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  4. hah, blago tebi, barem znaš nešto od dekupaža (makar se meni po rezultatima čini da fakat znaš sve, tak da, ono, ne vjerujem ti baš). ja ne znam niš o toj tehnici...

    OdgovoriIzbriši
  5. da sam barem ja beba i da moja mama od tebe naruči pločicu za moju sobu :)))))))))

    OdgovoriIzbriši
  6. zbilja pričaš gluposti :)) Odlične su pločice!
    Inače ne volim salvetiranje no ovo tvoje izgleda baš baš lijepo!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Ne treba tebi ponavljane gradiva, kad već imaš peticu. Jako lijepo!

    OdgovoriIzbriši
  8. Vrućina ti je udarila u glavu, buncaš... Pvesvatke pvočiceee! Naravno, 'kupažiranje je uvijek lakše sa scrap-papirom samo me taj prijelaz uvijek muči- Slova ti je strojček sredio? Super su! :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Da, da, kao zahrđala i to, a slike i radovi ispali vau! :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Sad je ispalo da sam namjerno napisala da mi nije išlo, tako da me nahvalite :) a stvarno mi nije išlo!
    @ Majto, ne znam što je bažica, no ovo je drveni zvrk :) Kupila sam ga u Beogradu kad sam bila prije par godina. Ali sigurno se i kod nas može pronaći u dučanima gdje se prodaju drvene igračke.
    @Izzy, da taj prijelaz je grozan kad je na ovako ravnoj površini, OK je kada ide od ruba do ruba nečega, onda se toliko ne primjeti. Slova mi je izrezazo strojček :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Što jednom naučiš ne možeš zaboraviti, samo ti se učinilo da si malo izvan forme, ali ipak se pokazalo da nisi, jer si vrlo uspješno i lijepo sve napravila! Prva mi je presuper!!! Uvijek posvetiš pažnju detaljima i zbog toga tvoji radovi budu uvijek jako lijepi!
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  12. Mici, bažica je žabica, samo ja tak zovem žabicu, velim joj bažica iz ljubavi! A vidi se da radim s djecom :-)))

    OdgovoriIzbriši
  13. tebi je ovo ispalo sjajno, profesionalno, trebaš vidjeti što se meni dogodilo, nakon što mi se salveta par puta zgužvala, pkušavala sam ju spasiti i na kraju i jesam (barem sam mislila d jesam), a kad se to osušilo, na toj polici pojavilo se milijun bubbles.... :) :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Radovi su ti savršeni i mislim da ne trebaš ništa ponavljati...:))) Pusa!!!

    OdgovoriIzbriši
  15. kako medeno! čuj ako ti zatreba dječijih motiva javi mi adresu na mail i šaljem!

    OdgovoriIzbriši

Pišite mi, vesele me vaši komentari :)

 

Keks made Copyright © 2011