OXOX

Opet jedna rođendanska - naravno :)


Do čitanja,
Keks

Broj komentara: 10 :

  1. Prekrasna. Izgleda i ukusna ko rodjendanski keks :).
    Pozdrav ♥

    OdgovoriIzbriši
  2. I ova rođendanska je lijepa, naravno..
    Sve najbolje povodom tečaja cure.
    Ćao.

    OdgovoriIzbriši
  3. Vlasnica ove čestitke razvukla je iskreni osmjeh na lice, pun zadovoljstva :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako mi je dobra ova natur boja. Sviđa mi se jako :))

    OdgovoriIzbriši
  5. Kao starinski kolačić :D, tvoje čestitke mi uvek probude apetit!

    OdgovoriIzbriši
  6. I meni se sviđa što je natur+karo mašna...joooooj šta ćeš ljepše i bolje od ovog...fantastično!!!
    Tečaj? Čiji? Tvoj? To je nešto novo ili sam ja nešto propustila?
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. @Sanja, ahaaa! Tea i ja u duetu održat ćemo tečaj za izradu bloga, na vrhu posta je banner a letak sa više detalja mogu ti poslati mailom ako želiš!

    OdgovoriIzbriši
  8. Cestitka je prelijepa, sretno na tecaju, zabavite se:-)

    OdgovoriIzbriši
  9. odlična,prekrasna,svježa boja

    OdgovoriIzbriši

Pišite mi, vesele me vaši komentari :)

 

Keks made Copyright © 2011