Now...or never?

Ma mislim da nije baš tako dramatično, ali treba se s vremena na vrijeme podsjetiti da se pokrenemo i ne odgađamo neke stvari za kasnije.

A što je bilo potrebno za čestitku..pa ustvari od materijala vrlo malo, a čini mi se da ispala vrlo efektna.
Crni karton za podlogu
Pečati sa raznim izrazima
bijeli embossing puder


Do čitanja!
Keks

Broj komentara: 15 :

  1. Oooo, jako mi se sviđa ova čestitka "s porukom". Dopadaju mi se natpisi, i kako sada da se ne krene? Samo naprijed!

    Pozz:))

    OdgovoriIzbriši
  2. Ispala je vrlo efektno, ko što kažeš. Bjelo na crno i različiti fontovi...Bravo!
    Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  3. Mali odmak od tvog dosadašnjeg stila i opet fenomenalan rezultat!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ova me čestitka podsjetila na američke registracijske pločice....koja asocijacija! :-) Baš je nekako cool!

    OdgovoriIzbriši
  5. i meni savršeno... i ja bi tako htjela znati raditi, kao i ti...
    čuj, a kakve to pečate stalno spominješ???
    možda je pitanje bez veze ali, vjeruj mi, ja o scrapbookingu jako malo znam (nadam se da se to tako zove, da ne ispadnem još veća neznalica nego što jesam)

    OdgovoriIzbriši
  6. Je, je i meni malo vuče na registracijske pločice, odnosno one razno razne reklame sa sličnim fontom.
    @Nasmijano nebo, pa to su pečati, akrilni ili gumeni, sa raznim motivima..ajde fotkam ih pa stavim u post, da vidiš što sve možeš s njima. ja ih jednostavno obožavam!! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlično! Podsjeća me na ploču! Hehehe...suuuper je! Kiss

    OdgovoriIzbriši
  8. prekrasno i maštovito!
    Lijep pozdrav i ugodan vikend.

    OdgovoriIzbriši
  9. odlično! bila sam jučer na prezentaciji i gledala kako se ade ovakve stvarčice

    OdgovoriIzbriši
  10. može, baš me zanima kakvi su to pečati. hvala!

    OdgovoriIzbriši
  11. Bombica! Zakon efekt! Ja bi jednu takvu s "I love my cat" natpisom! Originalno do daske!

    OdgovoriIzbriši

Pišite mi, vesele me vaši komentari :)

 

Keks made Copyright © 2011