Tegole, crijepovi & Co

Danas nas je Tea na otvorenim danima opet oduševila idejama, tegola je ispala savršeno. Dok sam je gledala kako s guštom tapka sa spužvicom došlo mi je da i ja uzmem jednu i da tapkamo zajedno. Boje i spužvica, ima li boljeg opuštanja i na kraju ono zadovoljsto kad pogledaš što si sam napravio. Uh, idem opet malo prebirati po salvetama i relaksirati se.

A tegola me podsjetila na more. Ove godine bila sam u službi Greenpeace-a, a da to niti ne znaju. Skupljala sam crijepove koje je netko bacio u more i na njima radila decoupage. Super su te stvari izvađene iz mora, more im je dalo dio sebe, pa imaju ono nešto posebno...obrađene rubove, pukotine, ostatke školjkaša...nema bolje podloge za stvaranje.
Uživajte u dašku ljeta, dok je još tu..kratko nažalost :(

Broj komentara: 5 :

  1. Wow! Ove masline su moj ljetni favorit motiv! Imamo ih na rasporedu već ovu subotu! Super su ispali crijepovi ovako napukli, totalno fora! Jako si me ganula danas, bila sam preuzbuđena za neku humaniju reakciju, stvarno si me ostavila bez teksta, čestitka je savršena! Hvala ti.....

    OdgovoriIzbriši
  2. ove su tegole zaista nešto posebno!! samo, ja živim na moru i baš nikad nisam naišla na "morski crijep":(((

    OdgovoriIzbriši
  3. Eda pa to je super, znači da si okružena ekološki osvještenim ljudima :) Imam prijedlog...ostavi par crijepova preko zime u vrši, po mogućnosti negdje pliće da more može odraditi svoje i kakav će to ulov biti u proljeće :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Divan rad, sjajan početak blogovanja!

    OdgovoriIzbriši
  5. Lipo si iskoristila crijepove. Moram priznat da ni ja još nisam vidila crijepove u moru. Jedino da pokupim koji sa stare kuće, ali da me netko ne ulovi :)

    OdgovoriIzbriši

Pišite mi, vesele me vaši komentari :)

 

Keks made Copyright © 2011