U iščekivanju Božića

Mislila sam kako ću za advent napraviti vijenac, no svaki dan sam odgađala...imam još vremena, sutra ću,... iskreno, nisam imala baš inspiracije, nikako mi nije dolazila ideja kako bi naš savršeni vijenčić trebao izgledati. I tako, stigao advent, a ja sam još uvijek bez ideje. Jeste li vi napravile svoje adventske vijence?

No, kako početak adventa treba obilježiti i unijeti dašak Božića i zime u dom, pronašla sam zamjenu koja sada ponosno visi na našim vratima. Prošli tjedan naišla sam na jednu salvetu u koju sam se odmah zaljubila. Dizajn salvete je baš u mom stilu, ništa pretjerano kičasto, a sa prelijepim bojama. Kako vam se čini?


Broj komentara: 9 :

  1. Predivna salvetica, savršena za najavu božićnog šušura... a iako je danas prvi dan adventa ni meni nije "sjela" nikakva ideja... stoga jedan handmade neobični pladanj od crne i bijele gline i na njemu četiri svijeće... izgleda kao da sam ih servirala za desert:)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš je lijepa ova salveta ... prava Božićna. Nisam još ništa napravila i ne znam da li ću. Napravila sam za vrata. A advent na stolu obično stoji kratko vrijeme, jer uvijek netko treba stol, pa se mora micati ... tako da, eto, nisam baš bila od akcije.
    :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Da, to i mene muči, nemamo neko mjesto gdje bi advent stajao, tako da na kraju samo smeta, umjesto da bude ukras. A prošle godine smo imali instalaciju sa 4 svijeće u zdjeli, vjerujem Eda nešto slično kao i ti :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Super je ovo Kek´sica draga!! Ja sam napravila (kod nas stoji u blagovaonici na stolu i tamo ima mir, jer nas je samo troje pa objedujemo u kuhinji):)), a vidjet ću hoće li uspjeti koja od fotografija da ga pokažem na blogu.. Za vrata još tražim neku ideju i ova tvoja mi se čini super! Pusa!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovo je zaista prekrasno :). Stvarno super ideja . Ne znam što je ljepše; slika, tekst, oblik ... . Sve u svemu SAVRŠENO.

    OdgovoriIzbriši
  6. ja sam ove godine, za divno čudo sve na vrijem uspjela.... a ova tvoja salveta je odlična, koja ideja...gde piše da na vratima mora biti baš vijenac, ja sam prošle godine imala malo poveću zvijezdu od slame...pozz

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja sam tvoj fan, meni se sviđa sve što ti napraviš, to znaš!!! Preslatko, kao i uvijek! Adventski vjenčić... ja nisam svoj napravila jer sam htjela nešto totalno atipično pa se dragi i ja nismo mogli dogovoriti... stignem još, s malim zakašnjenjem :-)))

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlično! :))
    Salveta mi je mrak!
    I da, zašto bi uvijek vijenčić visio na vratima? ;)
    Meni se ova ideja i više nego sviđa! :)

    OdgovoriIzbriši
  9. meni je baš lijepa ova zamjena za vijenac.
    sad kad sam pročitala tvoj post i komentare na njega, malo mi je lakše, jer ni ja nisam ove godine baš bila vrijedna što se tiče izrade vijenaca i adventskih ukrasa. pobjeglo mi vrijeme.

    OdgovoriIzbriši

Pišite mi, vesele me vaši komentari :)

 

Keks made Copyright © 2011