Prix d'Arts

Uh, pa skoro sam zaboravila!! Prošli tjedan Sandra Shabby Kraljica počastila ma s ovom lijepom nagradom. 

"Prix d'Arts je nagrada za blogere koji prenose kulturne, etičke, literarne, osobne itd. vrijednosti izvan nacinalnih i govornih granica. Koji, sažeto rečeno, pokazuju da se njihova živa kreativnost i razmišljanje može lako otkriti u njihovim riječima i između redaka, bez obzira na jezik kojim pišu. Nagrada je zamišljena kao sredstvo promicanja prijateljstva među blogerima, način da se iskaže naklonost i priznanje za njihov rad koji webu daje dodatnu vrijednost." 



Hvala ti Sandra na ovoj nagradi! 

Meni je stvarno teško izdvojiti blogove kojima bih proslijedila nagradu, jer tako ih je puno koje volim čitati i zaslužili su ovakvu nagradu, stoga nagradu šaljem svim svojim sljedbenicima.


Do čitanja!

1 komentar :

  1. Aaaaaa, sad sam sva crvena !!!! Hvala tebi što nas uveseljavaš svojim kreacijama i tekstovima :))

    OdgovoriIzbriši

Pišite mi, vesele me vaši komentari :)

 

Keks made Copyright © 2011