Kek's made u novom ruhu

Kako vam se sviđa?
Dosadio mi je stari izgled bloga, pa sam zadnjih nekoliko dana slagala i rezuckala u Photoshopu novi. Osnovni dizajn je gotov, no moram sada reorganizirati kategorije da se lakše snaći...i tako ima još detalja koje ću dodati ovih dana.

Usput, evo i jedne čestitke da vam svojim bojama uljepša ovaj kišni dan, radila sam je nećaku za rođendan.


Broj komentara: 18 :

  1. stvarno, tebi je pjesma napraviti ovakvu prekrasnu čestitku, kao iz žurnala, i to časkom, usput, dok preuređuješ blog. jako lijepo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa kad si ti sve to stigla? I blogek preurediti? I čestitku napraviti? Čestitkica mi je mrakač, vesela, vedra i razigrana, baš kakva treba biti da izbriše ovaj sivi i kišni dan :-))) Samo najbolje, kao što je to uvijek od tebe:-)))
    A novi izgled blogeka mi se presviđa! Totalno je u tvom stilu! Zastavice su mi zakon, a boje tako nježne i opuštajuće. Samo, nekako sam navikla na gumbeke od tebe, kaj nema niti jednog gumbeka? Ma šalim se, novi look blegeka je predobar! I ove točke u kojima nekaj piše su mi zakon, ma sve mi je zakon kod tebe :-))) Kiss

    OdgovoriIzbriši
  3. Ideš! Blog ti je super ovako novi, ušminkani, jako mi se dopada, kao i Happy čestitka. Gle, i kod tebe vjetrenjače!
    Pusa :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Blog je odličan, tako veseo i vedar, baš po mom ukusu. I čestitka je odlična..jako mi se sviđa!!!
    Pozdrav!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Hej, blog je super. Nekako se otvorio, rascvjetao kao i ova čestitka. Blog je dobio novi vjetar u leđa.

    OdgovoriIzbriši
  6. Wow! Blog je famozan! Naravno da su me oborile točkice, ali i header - odličan je! Čestitka je baš po mom ukusu ovih dana... :)

    OdgovoriIzbriši
  7. fantastičan dizajn :) :) scrappy medena čestitka

    OdgovoriIzbriši
  8. jako mi se dopada novi dizajn bloga, nježan i svjež, super si to napravila!

    OdgovoriIzbriši
  9. Dobro izgleda nova odječa tvog bloga, posebno gornji dio. A čestitka je opet Speciall!
    Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  10. fantastičan je novi dizajn! a česstika je preslatka! ej,pa nema vise onih sitnih slova,jupiiii

    OdgovoriIzbriši
  11. Još jedna u nizu tvojih originalnih čestitki! Jako lijepo!
    Novi izgled bloga mi je super, još malo moraš posložiti, centrirati, ali ugl. to je to...prelijepo i veselo poput tvojih čestitki :)))

    OdgovoriIzbriši
  12. Kad preuređujem blog treba mi nekoliko dana i onda nemam volje ni zašto, a ti još stineš i čestitku napraviti! Svaka ti čast! :)
    Pozz, Rea..

    OdgovoriIzbriši
  13. Ma sve je super i novo ruho i "stare"čestitke!

    OdgovoriIzbriši
  14. Meni je novi dizajn bloga predobar, totalno u stilu tvojih radova, nekako mi se sada sve bolje ističe i uklapa...
    I pohvale za čestitku, naravno, veselo, razigrano i originalno kao i uvijek..

    OdgovoriIzbriši
  15. Prvo sam mislila da sam nešto krivo kliknula, a kad ono, nova obleka. Odlično je, veselo i razigrano!

    OdgovoriIzbriši
  16. Sviđa mi se, sviđaaaaaa!!! Baš je osvježavajuće! I nekako mi baš odražava tebe i tvoje originalne čestitkice! :D Pusa!

    OdgovoriIzbriši
  17. What a great card!!! Super!

    Gr, Marian.

    OdgovoriIzbriši
  18. A shorter workout means you can also get a how to p90x schedule P90 X workout calendar that you
    can use to monitor your progress.

    Here is my web site; %anchor_text%

    OdgovoriIzbriši

Pišite mi, vesele me vaši komentari :)

 

Keks made Copyright © 2011