Festival dizajna Dan D

11. i 12. 6. u prostorima Stare klaonice održao se drugi po redu festival dizajna Dan D. Više o samom fetsitvalu možete pronaći na info stranicama
Naravno da sam morala otići pogledati što su ove godine pripremili i moram reći da je vrijedilo otići pogledati. Sam prostor je vrlo zanimljiv za događanja ovog tipa i mislim da je uvelike pridonio ambijentu na samom festivalu.

Neću vam pisati o svim izlagačima, jer ih je bilo puno i nisam mogla to sve popamtiti, no evo fotki da možete osjetiti bar djelić atmosfere.... 


D-market - u prodajnom djelu bilo je puno zanimljivih stvarčica, od unikatnih ručno rađenih predmete, dizajnerske odjeće, papirne konfekcije,...pa do raznih modnih accesoir-a. Evo što je meni zapelo za oko....













U središnjem dijelu marketa održavale su se radionice...



Izložbeni dio sastojao se od radova mladih dizajnera iz cijele regije...


























Photo by Keks


Nadam se da ste uživali!

Do čitanja,
Keks

Broj komentara: 12 :

  1. Vrrrrlo interesantno !
    Raduje me sto je sve vise ovakvih dogadjanja !

    Ah, koliko plavo belih stvarcica..... ah...

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako dobro. Divno si to sve pofotkala, a ako je to samo dio - koliko je toga svega zapravo bilo?!? Nisam imala snage za i to nakon subotnjeg druženja, no sljedeće godine se pretplaćujem. Sviđa mi se lokacija, totalno je cool... :)

    OdgovoriIzbriši
  3. joj super :) divne su ti fotke :)
    sad mi je jos vise zao kaj nisam uspjela navratit tamo :s

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovo je bio tako fenomnalan post, nagledala sam se i oduševila na sve slike - žao mi je što nisam bila tamo! Sve je totalno kul! A jedan aqua notezić imam i ja! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. interesantno izgleda,dobre si fotografije napravila i odlicno nam prenela atmosferu!

    OdgovoriIzbriši
  6. Super izvještaj! Približila si nam događanje s Dana D. Izgleda jako interesantno. Zadnja fotka ti je posebno nice :))
    Lijep pozdrav .

    OdgovoriIzbriši
  7. baš si nam ovo zgodno posložila i prikazala od svega po malo... vjerujem da je uživo bilo prelijepo, fotke su odlične (i meni je ova zadnja naj, naj, nemam pojma zašto:))

    OdgovoriIzbriši
  8. @Rea, i ja ga sad imam! super su! ;)
    @ Sandra i Eda, to je sigurno zbog vrečice :)))

    OdgovoriIzbriši
  9. Uljepšala si mi dan ;). Super sve,ali zadnja sličica je naj, naj

    OdgovoriIzbriši
  10. Fotke su jako lijepe, bravo!

    OdgovoriIzbriši
  11. Meni je ovdje sve genijalno! Kao u muzeju - svaštarnici :-)

    OdgovoriIzbriši
  12. Predivna reportaža i zaista divan događaj :))

    OdgovoriIzbriši

Pišite mi, vesele me vaši komentari :)

 

Keks made Copyright © 2011