And the winner is.....

Polako, polako...prvo se komisija morala uvjeriti da su svi prijavljeni na broju i da će svi ući u bubanj. Kako je bubanj mali, ipak smo se na kraju dogovorili stavit u bubanj papiriće s imenima, a ne same prijavljene. Imena su tu!


Bubanj je zatvoren i dobro smo ga protresli....


Za svaki slučaj još malo ručnog mješanja...


I tu je! Sretni dobitnik je izvučen! Još samo da otvorimo papirić...


 I nagradu je dobila.....


Draga Martina javi se da dogovorimo svečano uručenje nagrade, a svima drugima hvala na sudjelovanju, baš je bilo zabavno i više sreće idući put!

Do čitanja!
Keks

Broj komentara: 6 :

  1. Čestitke Martini!!! Puse objema:))

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitke sretnici Martini :)) Puse jednoj i drugoj.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ajme meni!!!! Sretna sam, sretna sam, najsretnija na svijetu!!! Toliko sam ju željela... i potajno se nadala... nekoj od tvojih predivnih čestitkica ili drugih rukotvorina!!!! I od tebe... a znaš koliko ja tebe :-))) hvala ti :-)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitam Martina...e sada si ga pretjerala :)))!

    OdgovoriIzbriši

Pišite mi, vesele me vaši komentari :)

 

Keks made Copyright © 2011