It's party time!

Ovaj tjedan je bio u rođendanskom raspoloženju, pa evo još jedne rođendanske... Boje su malo smirenije, jer sam je radila za kolegu s posla. Ustvari inspiracija mi je bila čokoladna torta s kojom smo ga iznenadili, mljac još je se sjećam :)




Do čitanja!

Broj komentara: 7 :

  1. Bombica!!! E, da znaš, i ja ću imati rođendan ove godine :-)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooo, baš je fina :)) šalim se, jaaaaako dobra čestitka (prava muška). Ali ipak si "prošvercala" malo veselih bojica ovim gumbićima ... Let's go party! Pusa :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Kažeš, čokoladna torta kao inspiracija... pun pogodak, jako odmjereno i elegantno!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Baš nešto gledam...i nije mi jasno...što to druge vide u toj torti...pa meni ona liči na čestitku...:))).Šala mala!Nice!

    OdgovoriIzbriši
  5. Martina, pa ja jedva čekam taj dan :))

    OdgovoriIzbriši
  6. torta? a gdje je torta? pojeli, šmrc

    OdgovoriIzbriši
  7. Prekrasna je...baš onako čokoladna.
    Pusa!

    OdgovoriIzbriši

Pišite mi, vesele me vaši komentari :)

 

Keks made Copyright © 2011