Happy...

Znate kako kažu da su u postolara najlošije cipele... e pa tako je i kod mene! Ja nemam niti jednu čestitku u rezervi kada bi htjela na brzinu nekoga iznenaditi ili za one situacije kada se zadnji čas sjetite da ste negdje pozvani. E pa tako je bilo do danas, od sada imam i ja asa u rukavu!
Ovih sam dana malo isprobavala sve šablone koje imam i malo eksperimentirala s tehnikama. Na kraju mi je ostala hrpa papira s različitim uzorcima, cvijetići,.. pa sam naravno odlučila sve to iskoristiti i napraviti čestitke. Nema šanse da se i milimetar papira baci!
Meni se moj dragi smije kad se ja ljutim kako u svim tim tutorialima troše taj papir k'o ludi. "Pa dobro kaj nije mogla pomaknuti taj krug na rub, gle koliko joj je sad papira propalo!" :))

Nakon kombiniranja papira došao je i trenutak da stavim neku poruku na čestitku. Smišljala sam što napisati, a da bude univerzalno, za te neočekivane situacije i nekome želiš nešto Sretno.. i tako sam i napisala Happy. A što? Pa nije ni bitno, bitno da je od srca!

A još nešto, jeste vidjeli vi tu Martinu. Stalno se čudi i pita kako sam ja to napravila :)) I ja bih vrlo rado to podjelila s vama, no još nisam smislila način kako napraviti kvalitetan tutorial za izradu čestitke u fotkama. Previše je detalja, pa onda zaboravim slikati i na kraju nije to to. Filmići su super za tako nešto, moram improvizirati neki studio!
No to znači da dragi mora biti tiho dok ja snimam, nema šetnje po stanu,.. :) Hm, možda ipak da se ja skoncentriram na fotkanje :)

Draga Martina zovem te na kavicu i kolače kod mene i da zajedno rezuckamo i lijepimo papire i sveeee ću ti pokazati! A zovem te ovako javno, tako da ne možeš odbiti :))))

Sretan vam utorak! :)

Broj komentara: 14 :

  1. Super si ti rezuckala i kombinirala, rezultat je prelijep, bravo:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi meni se isto dogaja: ko ustvarjam ni časa za vmesno fotografiranje :(. Le na koncu se na hitro najde nekaj časa, preden izdelek roma naprej...

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja ti savjetujem da uposliš Martinu kao fotografa i zajedno nam napravite odličan tutorijal o stvaranju tih prekokrasnih čestitki!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlična ideja, u dvoje je uvijek lakše :) samo ćemo zamjeniti uloge, Martina će rezuckati a ja ću fotkati, ipak je ona gost :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ajmo, Martina, put pod noge i škarice u ruke, hehe!!
    A ti si prava recesijska djevojka, uz to radiš fantastične čestitke!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. o da, za sebe imamo sve manje stvari, sve ode :)) Ali neka, to znači da se nekome dopada
    Odličan prijedlog za vaš tandem kojim ćete spojiti ugodno s korisnim, a proizvesti tutorial koji će potući svu čitanost :))
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  7. hehe eto vidiš da nije uvijek istina da postolar ima najgore cipele:)))....
    da budem potpuno iskrena i ja doma imam tek dvije,tri decoupagirane stvari:((.....
    a da ti ipak nekako smisliš fotkanje?....ili da ja promijenim ime u martina i da dođem na te kolače i rezuckanje:?))))...
    pusa:)).....
    M....

    OdgovoriIzbriši
  8. :))) Može, može! Iako poziv vrijedi i bez promjene imena :)

    OdgovoriIzbriši
  9. :))).....a martina mi je baš lijepo ime;))...
    da je moj stariji sin bio curica zvao ni se martina:)...

    OdgovoriIzbriši
  10. Kuc-kuc!!! Ima koga? Tu se neka Martina stalno spominje... ooo, pa Martina će rado biti tvoj šegrt Ivana!!! Ti darling samo reci kada i gdje i ja dolazim!!! Hoćeš reći da bi ti mene mijenjala, he, he? A ne, ja sam prvi šegrt:-)))

    OdgovoriIzbriši
  11. O, pa šećer na kraju! Ne bi ja tebe draga mjenjala, ti si uvijek dobrodošla! :)
    Jedva čekam tu našu malu radionicu!

    OdgovoriIzbriši
  12. Šećerek za šećereka :-))) baš se veselim :-))) jako, jako :-))) cmok

    OdgovoriIzbriši
  13. A crab DVD s, an exhaustive fitness guide and a dietary plan.
    Today is she doing much better; however, she has to take insulin injections every time she eats, in addition to checking touch
    with your Buddies through the Team Beachbody message center.



    Look into my web blog %anchor_text%

    OdgovoriIzbriši

Pišite mi, vesele me vaši komentari :)

 

Keks made Copyright © 2011