Uživancija

Kako je lijepo probuditi se u 10:00, doručkovati, skuhati kavu, dignuti rolete i pustiti sunce u stan i uživati na godišnjem. O da! Čekala sam ovaj odmor, kao što se kaže kao ozebli sunce, a evo i odmora i sunca, može li biti ljepše.


No dobro, da ne dodajem sol na ranu svima vama koji danas radite, zadržati ću dalje svoje oduševljenje za sebe :)

U prošlim užurbanim danima radila sam još jednu drvenu pločicu i čestitku za malog Marka, pa da je podjelim s vama.





Do čitanja!

Broj komentara: 8 :

  1. Predivno!! Ne znam da li je slađe s prednje ili stražnje strane!! Još upakovano u predivan "ogrtač"...

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj, divni su :)) Ne znam što je slađe, kao što Eda kaže. Za "pojesti" su ...

    OdgovoriIzbriši
  3. kako je ovo slatkoooooooooooooooooo!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ne znam što mi je ljepše i slađe! I uvijek kad gledam tvoje čestitke pitam se, pa kako ona to radi? I gledam, i gledam, i divim se, kao i uvijek!
    P.S. jako sam sretna što smo se jučer konačno upoznale!!! kiss

    OdgovoriIzbriši
  5. prekrasno, želim ti sretnu i uspješnu novu godinu

    OdgovoriIzbriši

Pišite mi, vesele me vaši komentari :)

 

Keks made Copyright © 2011