2 vjenčanja, 5 rođendana, godišnjica braka, krstitke i jedan "Just because"

Uh, ovaj vikend imam puno toga za napraviti! Izvukla sam iz ladica sve moguće materijale i sada nam je stan kao da je bomba pala.
Jučer navečer počela sam pripremati poklon za svoju dragu prijateljicu, pa u pauzama dok se slojevi suše i ruke odmaraju od šmirglanja, radim čestitke za vjenčanja. A tu ima rezuckanja, pa bojanja, lijepljenja, pa ... svega pomalo.
Zabavan je taj scrapbooking! U njemu se mogu primjeniti sve tehnike koje znate...od decoupage-a, pozlate, šablona, filcanja, pa do medija za raspucavanje i naravno meni najdraži - PEČATI. S njima je super raditi, toliko različitih efekata sa jednim motivom.



Jedna je čestitka gotova, slikala sam sve faze, pa ću ovih dana napisati i tutorial za sve radove.

Ništa, nastavljam dalje sa stvaranjem, samo sam u kratkom predahu htjela zapisati dojmove :)

Uživajte u kišnom vikendu, idealan je za ostati kod kuće i stvarati.


Broj komentara: 5 :

  1. Preslatka je ova čestitka! Jedva čekam videjeti tut:)) Lijep pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  2. sva sreća da se nisam stigla udati dok tebe nisam upoznala. sad znam od koga ću dobiti najljepšu čestitku kad taj dan dodje :I) bravo, prekrasno je!

    OdgovoriIzbriši
  3. Blago onima koji će dobiti ovu čestitku :). Prelijepa je.

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasna cestitka, uzivaj i dalje u stvaranju:))
    Pozdrav iz kisne Rijeke, Biljana

    OdgovoriIzbriši
  5. Super su ti ove čestitke, da li se još uvijek baviš s tim? Baš su mi posebne :)
    vikend putovanje

    OdgovoriIzbriši

Pišite mi, vesele me vaši komentari :)

 

Keks made Copyright © 2011